Purama.lt


Elektroninės parduotuvės taisyklės

Sveiki atvykę į Purama.lt elektroninę parduotuvę! Prašome atidžiai susipažinti su toliau pateiktomis taisyklėmis, kurios reglamentuoja prekių įsigijimo, grąžinimo, skundų pateikimo tvarką bei kitus su vartotojų teisėmis susijusius aspektus. Pirkdami mūsų parduotuvėje, patvirtinate, kad sutinkate su šiomis sąlygomis.

1. Pardavėjas

Ši elektroninė parduotuvė priklauso ir yra administruojama UAB „Žalias lašas“. Įmonės kontaktai:

Adresas: Juozapavičiaus g 6, Vilnius

El. paštas: info@purama.lt

2. Prekių užsakymas ir apmokėjimas

Norėdami įsigyti prekes, pasirinkite norimus produktus ir sekite nurodymus pirkinių krepšelyje. Apmokėjimą galite atlikti pasirinkdami savo banką, bankiniu pavedimu.

3. Prekių pristatymas ir atsiėmimas

Pristatome prekes visoje Lietuvoje per 1 5 darbo dienas pasirenkant LP express arba Omniva. Pristatymo kaina 2,99 Eur. Galimas nemokamas atsiėmimas parduotuvėje adresu: Upės g 9, Vilnius, CUP prekybos centras, 3 aukštas PURAMA parduotuvė. Atvyksnat atsiimti turėsite paradvėjai pasakyt savo užsakymo nemrį, kurį gausite atlikę užsakymą el paštu.

4. Grąžinimo ir keitimo politika

4.1. Grąžinimas per 14 dienų

Vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsniu, pirkėjas turi teisę grąžinti kokybiškas prekes per 14 dienų nuo jų gavimo nenurodydamas priežasties. Tokiu atveju, prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos ir grąžintos originalioje pakuotėje. Pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, pirkėjui bus grąžinami per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes aukščiau numatytais atvejais, taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.

4.2. Grąžinimo išlaidos

Jei pirkėjas atsisako sutarties, jis padengia prekės grąžinimo išlaidas, nebent pardavėjas tinkamai neinformavo pirkėjo apie šias išlaidas – tuomet grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas.

5. Skundų ir ginčų nagrinėjimas

5.1. Pirkėjo teisės

Jeigu pirkėjas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, jis turi teisę ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir pateikti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo per 14 dienų nemokamai išnagrinėti skundą ir pateikti išsamų atsakymą.

5.2. Ginčų sprendimas

Jeigu ginčo išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba pasinaudoti Elektronine ginčų sprendimo platforma ec.europa.eu/odr.

6. Baigiamosios nuostatos

Šios taisyklės yra parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir nuostatais. Elektroninė parduotuvė pasilieka teisę keisti šias taisykles be išankstinio įspėjimo. Bet kokie pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos ir galioja tik po šios datos atliktiems pirkimams.

Dėkojame, kad pasirinkote Purama.lt!

Į viršų